Samstag, 9. August 2008

Penny Black Challenge 9 - Sketch #2

Es ist wieder Samstag und somit wieder Challengezeit bei PBSC. Heute gab es wieder einen Sketch, der mir sehr gut gefällt. Die linke Seite ist umgeklappt. Da ich etwas in die Karte legen möchte, das nicht gleich zur Seite rausrutschen soll, kam mir dieser Sketch sehr gelegen. Es hat wie immer viel Spaß gemacht, an dieser Challenge teilzunehmen.

It´s saturday again und that means it´s challengetime at PBSC-blog. Today´s challenge is another sketch. I needed a card which is closed on both sides and the sketch fits perfect for this. The piece of patterned paper is turned over to close the card. I hope you can see it on this photo. Here is my result:

Kommentare:

  1. Really pretty card Casi. Love the cute hedgies kissing!

    AntwortenLöschen
  2. Gorgeous take on the sketch and great colour work on your image - thank you for joining us at PBSc this week
    Kath
    xxxx

    AntwortenLöschen
  3. Eine tolle Karte und die Idee mit der umgeklappten Seite gefällt mir gut.

    AntwortenLöschen
  4. Casi this is one of my favorite images... great card. Wonderful coloring. Thanks for playing along this week.

    AntwortenLöschen
  5. fabulous card Casi, love the design and cute image - great work. Thanks for joining us this week at PBSC :)x

    AntwortenLöschen
  6. beautiful card those colours are gorgeous, great take on the sketch
    thanks for joining this weeks PBSC
    Tracy x

    AntwortenLöschen
  7. Such a lovely card - the papers and colours are gorgeous!

    AntwortenLöschen
  8. Wunderschöne Karte und tolle Gestaltungsvariante.

    AntwortenLöschen
  9. Oh die ist sooo schön !!!!
    Die Farben gefallen mir sehr.

    Ach und -komm mal bitte auf meinen Block ;o)

    AntwortenLöschen