Sonntag, 18. Oktober 2009

Sketch von "The Pixie Cottage"

Es ist schon wieder lange her seitdem ich bei einer Challenge mitgemacht habe. Heute fand ich, dass es mal wieder an der Zeit ist. Über irgendeinen Blog bin ich bei der Challenge von "The Pixie Cottage" angekommen. Dort gibt es einen tollen Sketch, der eindeutig von der Aufteilung von meinem momentanen Standard abweicht (Ich habe das Gefühl, ich mache nur noch das gleiche...).

Und so ist dann grade diese Karte entstanden:



Den Hänglarjungen habe ich schon vor einiger Zeit mit Aquarellstiften coloriert.

Und so sieht der Sketch dazu aus:

Kommentare:

  1. I love this card Casi and your Hanglar image is adorable!
    So glad you could join in with our first ever Pixie Cottage Challenge ;o)
    Hugs Tara xx

    AntwortenLöschen
  2. Very nice card! Love the image and the beautiful colours. Thanks for joining us at The Pixie Cottage!

    Hugs,
    Renata

    AntwortenLöschen
  3. Das ist ja wieder ein schönes Kärtchen geworden!
    LG Annett

    AntwortenLöschen
  4. Beautiful card and I love the image and colors! Thanks for playing with The Pixie Cottage. I hope to see more of your work!

    AntwortenLöschen
  5. This is just stunning!!! Love that image and your coloring is AWESOME!! Great job with the sketch girl. Thanks for playing with us this week and hope to see you again!!! Good luck!

    AntwortenLöschen
  6. Die Karte ist wunderschön.

    Liebe Grüße
    bastel_fee

    AntwortenLöschen
  7. How pretty! love the embossing on the blue... Thanks for playing with the Pixies!

    Cheers!
    Kristen

    AntwortenLöschen
  8. Your card is beautiful! I like the colours and the embossing is a great detail.

    Thanks for playing with us at the Pixie Cottage!

    AntwortenLöschen
  9. Hi Casi, Thank you so much for joing us for our first challenge at the Pixie Cottage blog. Your card turned out just great! I love how you added the stars. Your coloring is just beautiful.
    ~Pam
    http://stampsinc.blogspot.com/

    AntwortenLöschen